Blog

,

ANUL I 2024 2025

Beneficiar: LICEUL „REGINA MARIA”

Perioada de implementare: 01.09.2024 – 31.08.2025 

Contract nr. 2024-1-RO01-KA121-VET-000208589, finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului ERASMUS+ 

Buget: 69.463 Euro

 

Activitatea din anul I de Acreditare în domeniul Formare Profesională se adresează:

  • elevilor de la clasa a X-a, Filiera Teoretică, profil Real, specializarea Matematica-Informatică (15 elevi)
  • elevilor de la clasa a X-a, Filiera Tehnologică, profil Servicii, specializarea Estetica și igiena corpului omenesc (10 elevi)
  • cadrelor didactice – Domeniul Economic (2 – Job shadowing)

Procedura de selecție poate fi consultată aici: Procedura selectia participantilor_Erasmus_VET

Dosarul de candidatură va conține următoarele documente:

ELEVI: 

  1. Cerere de înscriere (Anexa 4 – Cerere de inscriere elevi)
  2. Copie xerox după Certificatul de naștere și Carte de identitate
  3. CV Europass în limba română
  4. Scrisoare de intenție semnată de candidat, privind motivația participării, obiectivele de formare urmărite și rezultatele așteptate (Anexa 7 – Scrisoare de motivatie-intentie)
  5. Acord privind utilizarea datelor personale (Anexa 5 – Acord prelucrare date cu caracter personal)
  6. Acord privind utilizarea imaginii (Anexa 8 – Angajament scris – acord utilizare date cu caracter personal)
  7. Declarație privind rambursarea (suportarea) contravalorii cheltuielilor în cazul renunțării fără motiv justificat la proiect (Anexa 9 – Declaratie rambursare-suportare cheltuieli in cazul renuntarii la proiect)
  8. Acord părinți pentru participarea la selecție (Anexa 10 – Acord de participare proiect)
  9. Recomandarea dirigintelui (Anexa 11 – Recomandarea dirigintelui)
  10. Adeverința medicală de la medicul școlar/medicul de familie care să ateste că elevul nu suferă de boli cronice și că este apt din punct  de vedere medical pentru deplasare în străinătate
  11. Doar pentru candidații cu oportunități reduse: declarație pe propria răspundere a părintelui și cerere de verificare a veniturilor in platforma PATRIM-VEN (ANAF)

 

CRITERII DE SELECȚIE

  1. Scrisoarea de intenție/motivație – 10 puncte (expunerea motivației și a argumentelor personale, descrierea activităților și a rezultatelor obținute în anul școlar anterior care îl recomandă pentru participare, menționarea nevoilor personale de formare și modul în care acesta va influența dezvoltarea profesională și personală și integrarea pe piața muncii)
  2. Se acordă 5 puncte suplimentar elevilor care fac dovada apartenenței la un mediu defavorizat (social, economic, cultural).

Criterii eliminatorii: 

a) Nivel minim limba engleză A1 – clasa a X-a I și A2 – clasa a X-a

Criterii de departajare:
Daca este cazul, departajarea între candidații cu punctaje egale se va face cu aplicarea următoarelor criterii, în ordine:
1. punctajul – nivelul de competență obținut la proba de Limba engleză
2. media la disciplinele de specialitate in anul școlar 2023-2024

Criteriile  se introduc treptat, doar dacă se menține egalitatea prin aplicarea criteriului 1 precedente

Criterii socio-economice
Pentru a încuraja participarea la proiect a persoanelor aparținând unor grupuri dezavantajate, se vor acorda puncte la evaluarea dosarului de candidatură pentru candidații care aparțin unor grupuri socio economice
dezavantajate (orfan, provine dintr-o familie monoparentală sau beneficiar Bursa de ajutor social etc.). Numărul de puncte de prioritate pe care îl poate primi un candidat la acest criteriu este 5, indiferent de situația dezavantajata in care se afla, cu condiția să poată dovedi aceasta situație prin documente specifice (adeverințe, hotărâri judecătorești, C.I. etc.).

 

CALENDAR DE SELECȚIE (ELEVI ):  

  1. Informarea elevilor și a cadrelor didactice privind procedura de selecție – 11-15.09.2024
  2. Depunerea dosarelor pentru înscriere la secretariat – 16-20.09.2024
  3. Proba de interviu Limba engleză – 20.09.2024
  4. Evaluarea dosarelor – 23.09.2024
  5. Afișarea rezultatelor – 24.09.2024
  6. Depunerea contestațiilor – 25.09.2024
  7. Rezolvarea contestațiilor – 26.09.2024
  8. Afișarea rezultatelor finale pe site – 26.09.2024

Anexa 1 – Calendarul selectiei participantilor

CADRE DIDACTICE: 

DOSARUL DE CANDIDATURĂ:

  1. Cerere de înscriere (Anexa 14 – Cerere de inscriere cadru didactic)
  2. Copie carte de identitate
  3. Scrisoare de intenție
  4. CV – format Europass, redactat în limba română
  5. Plan de activități pentru diseminarea și multiplicarea rezultatelor
  6. Acord privind utilizarea datelor și a imaginii personale (Anexa 15 – Acord prelucrare date cu caracter personal – Profesori)
  7. Declarație privind rambursarea/suportarea contravalorii cheltuielilor în cazul renunțării fără motiv justificat la proiect (Anexa 16 – Declaratie rambursare-suportare cheltuieli in cazul renuntarii la proiect)
  8. Adeverință din care să reiasă statutul de titular și specializarea

Criteriile de evaluare se vor consulta în procedura de selecție atașată.

Fișa de evaluare – Interviu – Limba engleză.

Grila evaluare interviu + fisa de evaluare nominal

Rezultate selecția beneficiarilor (elevi) – Rezultate selectie_FINAL

 

ACTIVITĂȚI DE DISEMINARE 

https://lrmd.ro/acreditare-erasmus-in-domeniul-vet-anul-i/

 

Loading

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Related Posts